Tuttu nantu à e criptovalute: Bitcoin, Etere, Litecoin, ...

régime, Eterna, Litecoin, Monero, Faircoin ... sò dighjà parti fundamentali di a storia ecunomica di u mondu. stampati Canali, portafogliu, Prova di travagliu, Prova di Stake, Prova di Cooperazione, cuntratti intelligenti, swap atomichi, rete di fulmini, Scambii, ... un novu vucabulariu per una nova tecnulugia chì, se ùn a sapemu micca, ci farà parte una nova categuria di analfabetisimu 4.0.

In questu spaziu analizemu à fondu a realtà di e criptovalute, Cummentemu e nutizie e più rimarchevuli è mostremu in una lingua accessibile tutti i secreti di u mondu di e valute decentralizate, a tecnulugia di blockchain è tutte e so pussibilità guasi infinite.

Cosa hè a Blockchain?

A Blockchain o blockchain hè una di e tecnulugia più disruptive di u XNUMXu seculu. L'idea pare simplice: basi di dati identichi distribuiti nantu à una rete decentralizata. Eppuru, hè a basa di un novu paradigma ecunomicu, un modu per guarantisce l'immutabilità di l'infurmazioni, per fà certi dati accessibili in modu sicuru, per rende quessi dati virtualmente indistruttibili, è ancu per esse capace di realizà cuntratti intelligenti chì i termini sò cumpletati senza a pussibilità di fallimentu umanu. Benintesa, demucratizà dinò i soldi permettendu a creazione di criptovalute.

Cosa hè una criptovaluta?

Una criptovaluta hè una valuta elettronica chì l'emissione, l'operazione, e transazzioni è a sicurezza sò chiaramente dimostrabili per mezu di prove criptografiche. E criptovalute basate nantu à a tecnulugia Blockchain rapprisentanu una nova forma di soldi decentralizata sopra a quale nimu esercita l'autorità è pò esse adupratu cum'è i soldi chì avemu cunnisciutu finu ad avà cù numerosi vantaghji. E criptovalute ponu acquistà u valore chì a fiducia di l'utilizatori li dà, basatu annantu à l'offerta è a dumanda, l'usu è ancu i valori aghjunti di a cumunità chì li usa è custruisce un ecosistema intornu. E criptovalute sò quì per stà è esse parte di a nostra vita.

Principali criptovalute

U Bitcoin Hè stata a prima criptovaluta chì hè stata creata da a so propria Blockchain è, dunque, hè a più cunnisciuta. Hè stata cuncipita cum'è un mezu di pagamentu è di trasmissione di valore chì hè faciule da aduprà, veloce, sicuru è economicu. Siccomu u so codice hè open source, pò esse adupratu è modificatu per creà parechje altre criptovalute cù altre caratteristiche è, parechje volte, cù altre idee è obiettivi più o menu interessanti. Litecoin, Monero, Peercoin, Namecoin, Ripple, Bitcoin Cash, Dash, Zcash, Digibyte, Bytecoin, Ethereu... Ci n’hè unepochi ma ci n’hè millaie. Alcuni ligati à prughjetti assai più ambiziosi relativi à e tecnulugie chì cambianu u nostru modu di trattà l'infurmazioni, i dati è ancu e relazioni suciali. Ci sò ancu quelli emessi da i guverni, cum'è una presunta soluzione à i so prublemi ecunomichi, cum'è u Petro emessu da u guvernu venezuelanu è sustinutu cù e so riserve di petroliu, oru è diamanti. Altri sò a valuta di i muvimenti cooperativi cun un marcatu caratteru anticapitalistu è custruiscenu ecosistemi ecunomichi di transizione versu ciò ch'elli chjamanu un'era post-capitalista, cume Faircoin. Ma ci hè assai di più cà idee ecunomiche intornu à e criptovalute: i riti suciali chì paganu i migliori contributi cù a so propria criptovaluta, reti di hosting di file decentralizatu, mercati di l'assi digitali... E pussibilità sò guasi infinite.

Portafogli o borse

Per cumincià à interagisce cù u mondu di e criptovalute, avete bisognu solu di un picculu pezzu di software, un'applicazione chì serve per riceve è invià questa o quella criptovaluta. I portafogli, borse o portafogli elettronichi leghje i registri di a Blockchain è determinanu chì entrate contabili sò in relazione cù e chjave private chì li identificanu. In altre parolle, queste applicazioni "sanu" quante munete sò e vostre. Sò generalmente assai faciuli da aduprà è una volta chì i basi sò capiti in relazione à u so funziunamentu è a sicurezza, diventanu una vera banca per quelli chì li usanu. Sapere cumu funziona un portafogliu elettronicu hè di primura per affruntà l'avvene chì hè digià quì.

Chì ghjè l'estrazione?

L'estrazione mineraria hè u modu in cui sò create e criptovalute. Hè un cuncettu nuvatore ma s'assumiglia à qualchì minera tradiziunale. In u casu di Bitcoin, si tratta di aduprà a putenza di l'urdinatori per risolve un prublema matematicu postu da u codice. Hè cum'è pruvà à truvà una password pruvendu successivamente cumbinazioni di lettere è numeri. Quandu, dopu un travagliu duru, u truvate, un bloccu hè creatu cù novi muniti. Ancu s'ellu ùn hè micca necessariu sapè in tuttu nantu à l'estrazione per aduprà criptovalute, hè un cuncettu chì duvete familiarizà cun avè una vera criptocultura.

ICO, un novu modu di finanziamentu di prughjetti

ICO significa Offerta di Monete Iniziale o offerta iniziale di monete. Hè una manera chì i novi prughjetti in u mondu Blockchain ponu truvà finanziamentu. A creazione di gettoni o valute numeriche chì sò messe in vendita per uttene risorse finanziarie è sviluppà prughjetti più o menu cumplessi hè totalmente d'attualità. Prima di l'emergenza di a tecnulugia Blockchain, e cumpagnie pudianu finanzà si emettendu azzioni. Avà praticamente chiunque pò emette a so propria criptovaluta sperendu chì a ghjente veda pussibilità interessanti per u prughjettu chì vulete sviluppà è decide di investisce in questu cumprendu alcuni. Hè una forma di crowfunding, una demucratizazione di e risorse finanziarie. Avà hè à a portata di tutti di fà parte di prughjetti affascinanti ancu se, ancu per l'assenza di regolamenti, ponu esse lanciati ICO chì i so prughjetti sò frodi dirette. Ma questu ùn hè micca un ostaculu per circà l'altru latu; ci hè a pussibilità di uttene un bonu ritornu ancu da investimenti assai chjuchi. Si tratta solu di cunnosce un pocu di più in profondità ognuna di queste idee. È quì vi diceremu in scoop i più interessanti.